kuci volt, van és lesz..

kuci vagyok.. és szeretek kuci lenni, mert kucinak lenni jó(=

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • SLACÓ: Véletlenül találtam ide, legalább 20 éve nem hallottam ezt a számot. Jól esett, ezzel a képsorral ... (2010.02.08. 21:10) Aida Annofield - Csillaghegy
  • Zoli: Megvigasztallak:) Nekem is óriásiak a körmeim, van tapasztalatom a törésben. (2008.06.12. 21:56) Depresszió..
  • Tina: Jujjj Kuci én imádlak tudod, és tudom h te más vagy:) mert mi mind másak vagyunk XD és ezért tren... (2008.05.08. 22:56) I hate cimek..
  • kigyolany: gyógyulok, de tényleg.. van acc-m és teám:D Holnap meek, azaz kedden..(= (2008.04.28. 18:15) Nincs cím..
  • meravigliosa: A LEGJOBBAK;) PUSSY (2008.04.04. 22:39) A Vers!

Címkék

aida annofield (2) angol (1) art (6) balcsi (7) beatles (2) beteg (4) bkv (2) cooltura (3) corner (1) család (4) depresszió (4) érettségi (2) fesztivál (1) finn (2) gergőm (2) haj (2) havimetál (1) hétvége (2) homealone (2) hülye (6) idiot (3) irás (4) kaja (1) kávé (2) kép (3) khkk (9) kuci (9) margit (2) mocsokvonat (2) murder (1) nyár (3) nyüff (2) nyugdíj (2) osztály (4) ringo (1) séta (1) suli (8) szeged (2) szerelem (4) sziget2008 (3) szomorú (2) tea (3) trendy (1) video (1) zene (3) Címkefelhő

A Vers!

2008.04.04. 22:36 | kigyolany | 1 komment

Alkotta: Tina és kuci(=  (kb egy sort annamari)
Jog védelem, meg r és c betű után a K.H.K.K. (kultúráltan hülyék kreatív klubja) olvasható. Másolni tilos, mert lefejezés, kerékbetörés, vagy nemiszerv forró olomba helyezésének, vagy beöntésének veszélye áll fen..

A K.H.K.K. első alkotása

Megittam; reggeli kávém, véget ért e előjáték.
Elindultam iskolába; gyújtottam cigarettára.
Beértem első órára, megírtam lopott dogámat.
Ami persze, nem sikerül, ezért a tampon előkerűlt.

Véres éjszaka mögöttem, takarom, néha fölöttem.
Rémálmok és más lidércek; Ezt álmodom minden éjjel.
Otthon vagyok, kicist félek. Megfagyok, s alig élek.
Jéghideg van, de túl élem, most nincs nagy baj, ezt remélem.

Sütött a nap, kék volt az ég. Futott a csaj, zsírja szét ég.
Meglátott egy férfi embert; elbotlott, egy fejsze fejben.
Leégett a pasi elött, megszakadt szíve, eltört.
Sportolj, minden délutánon, hagyd el zsírod, minden áron!

Csillagok itt, s felhők ott, fel kiáltok az ablakon.
Gyere le, ide barátom, s legyél örök pajtásom.
Menjük hát ki a szigetre, nem kell várni a legyekre.
Ránk szálnak a döglött legyek, azt se tudom, merre megyek.

Együtt vagyunk, mindig ketten, vigyázunk a szellemekre;
Akik, mindig kisértenek, fejünk fölött ellebegnek.
Ők azok, kik megértenek; e világba megrekedtek.
Ez itt az örök barátság, nincs itt semmi galádság.

    Ezt alkottunk kettőezer-nyolc április negyedikén, olyan nyolc és tíz között..

A bejegyzés trackback címe:

https://picikuci.blog.hu/api/trackback/id/tr50411767

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Címkék: art khkk
süti beállítások módosítása