kuci volt, van és lesz..

kuci vagyok.. és szeretek kuci lenni, mert kucinak lenni jó(=

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

  • SLACÓ: Véletlenül találtam ide, legalább 20 éve nem hallottam ezt a számot. Jól esett, ezzel a képsorral ... (2010.02.08. 21:10) Aida Annofield - Csillaghegy
  • Zoli: Megvigasztallak:) Nekem is óriásiak a körmeim, van tapasztalatom a törésben. (2008.06.12. 21:56) Depresszió..
  • Tina: Jujjj Kuci én imádlak tudod, és tudom h te más vagy:) mert mi mind másak vagyunk XD és ezért tren... (2008.05.08. 22:56) I hate cimek..
  • kigyolany: gyógyulok, de tényleg.. van acc-m és teám:D Holnap meek, azaz kedden..(= (2008.04.28. 18:15) Nincs cím..
  • meravigliosa: A LEGJOBBAK;) PUSSY (2008.04.04. 22:39) A Vers!

Címkék

aida annofield (2) angol (1) art (6) balcsi (7) beatles (2) beteg (4) bkv (2) cooltura (3) corner (1) család (4) depresszió (4) érettségi (2) fesztivál (1) finn (2) gergőm (2) haj (2) havimetál (1) hétvége (2) homealone (2) hülye (6) idiot (3) irás (4) kaja (1) kávé (2) kép (3) khkk (9) kuci (9) margit (2) mocsokvonat (2) murder (1) nyár (3) nyüff (2) nyugdíj (2) osztály (4) ringo (1) séta (1) suli (8) szeged (2) szerelem (4) sziget2008 (3) szomorú (2) tea (3) trendy (1) video (1) zene (3) Címkefelhő

Szegeden ültem a seggeden..

2008.08.08. 03:05 | kigyolany | Szólj hozzá!

 

Azt hiszem, már nem tehetek semmit, belekell, hogy nyugodjak.

Megtörtént.

De az élet, meg tovább, miért ne menne? Sok minden változik, és van ami megmarad, mint például a kuci(=

Sok dolog történt, volt Szegen a szabadtérin, mert jó. Persze csak is, mint pesti őslakos, tehát a Margit-sziget, és a Duna szebb, a villamos szintén, és büdösebb meg mocskosabb,mármint, Budapesta. Amúgy ott is minden bajom volt, mert meleg volt, és este leitattak mamámék, de erről csak is ők tehetnek. Egyébként, a szabadtéri nagyon jó volt, bár a darab (Szentivánéjálom) lehetett volna jobb is. Az volt vele a baj, legalábbis szerintem, hogy nem jött át semmi. Vagyis, én nem éreztem. A zene és a tánc csodálatos volt. Minden profi munka, csak nem éreztem belőle semmit. Csak egy üzenete volt számomra világos (bár lehet nem is volt több, mert nem kötelező) hogy valaki mindig szerelmes. Ez szép és jó, de szegény angol ott forgott a sírjába, hogy ez lett a darabból(= Nem baj, ha jól tudom, ez volt az 5. előadásuk, szóval ennél már csak jobb lehet. Persze szerintem, megyek jövőre is, mert nagyon jó élmény volt, az a sok ember, meg nagy színpad, és musical.. Imádom őket, álmom hogy tagja legyek ennek a világnak, de tudom, hogy nem oda való vagyok. Maradok a filmeknél, háta oda bekerülök(; De amúgy is az én kenyerem a toll meg a papír, mint mindenki tudja, vagy nem tudja. Jelentem, hogy zseni vagyok, de majd csak később fog kiderülni, amikor a nyomdába lesz a mű. Azt hiszem, lesz belőle hiszti. Ez benne a legjobb. Mármint a hiszti(=

Egyébként, mégis megyek szigetre, mert okos kuci rájött, hogy lehet üdülési csekkel jegyet venni, az megy van még egy csomó! Ezért láthatok kicsifinneket. Juppéé(=  Kicsifinnek mindörökké, jövőre, megyek Hungaroringre és ott is lesz kicsifinn, keddő is(=

Na már kezdek fáradni. Ennyi van velem.

Ja még annyit, hogy megint metál buzi lettem.. elmúlik..(=

A bejegyzés trackback címe:

https://picikuci.blog.hu/api/trackback/id/tr11606137

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: zene finn szeged margit sziget2008
süti beállítások módosítása