kuci volt, van és lesz..

kuci vagyok.. és szeretek kuci lenni, mert kucinak lenni jó(=

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

  • SLACÓ: Véletlenül találtam ide, legalább 20 éve nem hallottam ezt a számot. Jól esett, ezzel a képsorral ... (2010.02.08. 21:10) Aida Annofield - Csillaghegy
  • Zoli: Megvigasztallak:) Nekem is óriásiak a körmeim, van tapasztalatom a törésben. (2008.06.12. 21:56) Depresszió..
  • Tina: Jujjj Kuci én imádlak tudod, és tudom h te más vagy:) mert mi mind másak vagyunk XD és ezért tren... (2008.05.08. 22:56) I hate cimek..
  • kigyolany: gyógyulok, de tényleg.. van acc-m és teám:D Holnap meek, azaz kedden..(= (2008.04.28. 18:15) Nincs cím..
  • meravigliosa: A LEGJOBBAK;) PUSSY (2008.04.04. 22:39) A Vers!

Címkék

aida annofield (2) angol (1) art (6) balcsi (7) beatles (2) beteg (4) bkv (2) cooltura (3) corner (1) család (4) depresszió (4) érettségi (2) fesztivál (1) finn (2) gergőm (2) haj (2) havimetál (1) hétvége (2) homealone (2) hülye (6) idiot (3) irás (4) kaja (1) kávé (2) kép (3) khkk (9) kuci (9) margit (2) mocsokvonat (2) murder (1) nyár (3) nyüff (2) nyugdíj (2) osztály (4) ringo (1) séta (1) suli (8) szeged (2) szerelem (4) sziget2008 (3) szomorú (2) tea (3) trendy (1) video (1) zene (3) Címkefelhő

Ördöggörcs a magyarórán

2008.09.09. 22:57 | kigyolany | Szólj hozzá!

Na mert ugye én más vagyok, ezért megtehetem és mivel nem vagyok olyan és a szegedi szabtéri strandon voltam:D Ennyi tipot egyszerre:D

Szoval probálok úgy csinálni, mint aki értelmes, de azthiszem, Vikynek igaza lett, ugyanis miután megittam a piros nesztít olyan hülye lettem, hogy már nekem fájt. Az olasz óra volt a tetőpont, de itthon is elvoltam. Táncoltam a konyhában, ahova persze a buszról simán belátnak, de nem gáz.

Meg befestettem a hajam, és kurva jó lett, de tényleg jó lett na. Zseni vagyok és kész.

Egyébként, a mai nap fény pontja a Kendével való veszekedésem volt (magyar tanár) Jó volt, végülis csak közölte, hogy túl nagy az arcom, és hogy hülye vagyok, de hát én megtehetem, hogy nagy legyen az arcom.. Mint a nevem is mutatja:D A vita a szokásos volt, nem tudok verset elemezni, de én balga, azért mégegyszer megprobáltam és persze az lett a vége, hogy le lettem oltva, mert szar vagyok, és mert béna is. Pedig én elvből nem elemzek verset, mert milyen már. Nem irom ide minden részletét, de az biztos, hogy hiába mondtunk neki vmit Tinával, ő igy konkrétan teljesen másra válaszolt, de komolyan, mintha nem akarná megérteni. De ezentúl az lesz, hogy veszünk valamit magyaron és én egy teljesen más könyvet fogok olvasni, és sztrájkolok, mert megtehetem.. Két okból is, az egyik az, hogy tini vagyok még másfél évig.. a másik meg hogy vizöntő..

Utána persze tinával megprobáltuk elmezeni az egyik versemet, amiről eddig nem tudtam, hogy miről szól, de most hogy belemagyaráztunk egy csomo dolgot, mindent tudok. Nem baj, majd jól kicseszek én mindenkivel, ugyanis fogok egy verset amit én irtam, és tudom, hogy miről szól, és kielemeztetem mindenkivel, és lemerem fogadni, hogy senki nem azt fogja mondani amiről szól. Aminek én nagyon fogok örülni, mert az azt jelenti, hogy nem csak egy dolgot jelenthet. Ebben csak az a baj, hogy nem tudok verset irni, de nem lényeg. Ha nem vesszük Karinthy-t hát akkor szenvedejenek az én irsommal:D Büntiii:D

Egyébként csak ugy azoknak akik nem tudnák.. ezeket hallgatom most mindennap..

Depresszió, Katatonia, Korplikaani, Therion, Alhana, Babylon .. szoval menő vagyok

És amugyis SOKKOLD AZT A KIBASZOTT RENDSZERT!!!!!!!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://picikuci.blog.hu/api/trackback/id/tr82656383

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: suli hülye szeged art tea haj irás osztály kuci cooltura
süti beállítások módosítása