kuci volt, van és lesz..

kuci vagyok.. és szeretek kuci lenni, mert kucinak lenni jó(=

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • SLACÓ: Véletlenül találtam ide, legalább 20 éve nem hallottam ezt a számot. Jól esett, ezzel a képsorral ... (2010.02.08. 21:10) Aida Annofield - Csillaghegy
  • Zoli: Megvigasztallak:) Nekem is óriásiak a körmeim, van tapasztalatom a törésben. (2008.06.12. 21:56) Depresszió..
  • Tina: Jujjj Kuci én imádlak tudod, és tudom h te más vagy:) mert mi mind másak vagyunk XD és ezért tren... (2008.05.08. 22:56) I hate cimek..
  • kigyolany: gyógyulok, de tényleg.. van acc-m és teám:D Holnap meek, azaz kedden..(= (2008.04.28. 18:15) Nincs cím..
  • meravigliosa: A LEGJOBBAK;) PUSSY (2008.04.04. 22:39) A Vers!

Címkék

aida annofield (2) angol (1) art (6) balcsi (7) beatles (2) beteg (4) bkv (2) cooltura (3) corner (1) család (4) depresszió (4) érettségi (2) fesztivál (1) finn (2) gergőm (2) haj (2) havimetál (1) hétvége (2) homealone (2) hülye (6) idiot (3) irás (4) kaja (1) kávé (2) kép (3) khkk (9) kuci (9) margit (2) mocsokvonat (2) murder (1) nyár (3) nyüff (2) nyugdíj (2) osztály (4) ringo (1) séta (1) suli (8) szeged (2) szerelem (4) sziget2008 (3) szomorú (2) tea (3) trendy (1) video (1) zene (3) Címkefelhő

Irodalmi megoldások

2008.09.21. 19:14 | kigyolany | Szólj hozzá!

Hazudtam. Voltam Katatonián:D Találtam olyan hülyét aki eljött velem, sőt nem csak a metálzene volt a terítéken, hanem Depresszió is. Igaz az első fél órán nem voltunk ott, mert.. hosszu hogy miért, mert nem úgy alakult ahogy lennie kellett volna. Mindenki késett..

De nagyon jó volt. Bár a FEZEN nem volt valami nagy szám. Voltam már jobb fesztiválon is. A Depin alig voltak, és akik voltak azok is ilyen .. -.- Tehát a Szigetes Depihez képest egy nagy semmi volt. De a Katatoniára már összejött a nép. A hangulat is jó volt. A zene is. Csak a hangosítás volt egy kicsit szar. Az énekből semmit nem hallottam. Persze biztos csak én álltam rossz helyen.. (=

Utána nagy nehezen hazaértünk. Fáradt voltam, meg kicsit nem voltam már szomjas. Másnap sokáig alvás.

Hétfőn meg suli, meg ruha nézés. Na az fárasztó volt. Pedig csak két helyen voltunk, és még holnap is megyek, de csak egy helyre, és nem osztályostól, hanem csak Dinával. Jó lesz. Elméletileg holnap már azt is megtudjuk, hogy mikor lesz a szallagos. Persze ennél a szabadidő központnál nem lehet tudni. De a sulival kapcsolatos észrevételeimet, még magamba tartom. De akkor is SZEG..

Nem tudom mi történt még múlt héten. Aludtam ettem ittam beszélgettem hülye voltam kreatív is.. Nem jut eszembe semmi fontos. Szombaton azaz tegnap meg találkoztam Dinával. Elmentünk inni egy koktélt. Közben az utcán tüntettek. Izgi volt.. De mi jól éreztük magunkat. Pletykáltunk meg nevettünk. Megbeszéltük, hogy mennyire jó nekünk, hogy jó nekünk az hogy jó nekünk.

Haza értem, akkor nem tudom, hogy mivolt.

Ma meg olvastam, csókolóztam, fürödtem, ettem, ittam, filmet néztem meg.. nemsokára kimegyek boltba. Nincs ájsztim meg cigim:D

Nem tudom most írni, nincs szófosásom.. -.-

 

A bejegyzés trackback címe:

https://picikuci.blog.hu/api/trackback/id/tr76674618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: zene hétvége fesztivál suli hülye érettségi irás osztály kuci cooltura
süti beállítások módosítása