kuci volt, van és lesz..

kuci vagyok.. és szeretek kuci lenni, mert kucinak lenni jó(=

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • SLACÓ: Véletlenül találtam ide, legalább 20 éve nem hallottam ezt a számot. Jól esett, ezzel a képsorral ... (2010.02.08. 21:10) Aida Annofield - Csillaghegy
  • Zoli: Megvigasztallak:) Nekem is óriásiak a körmeim, van tapasztalatom a törésben. (2008.06.12. 21:56) Depresszió..
  • Tina: Jujjj Kuci én imádlak tudod, és tudom h te más vagy:) mert mi mind másak vagyunk XD és ezért tren... (2008.05.08. 22:56) I hate cimek..
  • kigyolany: gyógyulok, de tényleg.. van acc-m és teám:D Holnap meek, azaz kedden..(= (2008.04.28. 18:15) Nincs cím..
  • meravigliosa: A LEGJOBBAK;) PUSSY (2008.04.04. 22:39) A Vers!

Címkék

aida annofield (2) angol (1) art (6) balcsi (7) beatles (2) beteg (4) bkv (2) cooltura (3) corner (1) család (4) depresszió (4) érettségi (2) fesztivál (1) finn (2) gergőm (2) haj (2) havimetál (1) hétvége (2) homealone (2) hülye (6) idiot (3) irás (4) kaja (1) kávé (2) kép (3) khkk (9) kuci (9) margit (2) mocsokvonat (2) murder (1) nyár (3) nyüff (2) nyugdíj (2) osztály (4) ringo (1) séta (1) suli (8) szeged (2) szerelem (4) sziget2008 (3) szomorú (2) tea (3) trendy (1) video (1) zene (3) Címkefelhő

Itt a Tavasz..

2008.03.30. 22:15 | kigyolany | Szólj hozzá!

Jupi juipó jaja
Tehát itt a tavasz, jön a szerelem, meg a hülység, meg mindeki megbolondul, és ez mind tart addig amig nem jön a tavaszi depresszió, mert hogy ugye az is van..(= Tehát, mindeki boldog, és mosolyog, aki meg nem az depressziós..!
Sok dolog volt, itt amig nem írtam.. Itthon voltam egyedül, azaz nem teljesen (; ..
Ettünk, ittunk, aludtunk, meg south parkot néztünk.. meg a penge három első fél óráját, de túl sok kifogást találtunk rá, hogy miért is ne nézzük, ezért inkább elkapcsoltunk..
Kihagytam a legfontosabbat, főztem is, azaz ez enyhe tulzás, mivel csináltam volna krumpli levest, de nem volt krupmpli.. nem baj volt fagyasztott krumpli, bár abból nem tudtam levest csinálni, de finom volt(=
Akartam csináli kuszkusztot is, de aztán elolvatsam hogy hogyan kéne csinálni, és rájöttem, hogy a rizs szokkal finomabb:D
Nem baj, majd máskor.. (=
Folytattunk eszmecseréket is, mindenféléről, ilyen kultur téma, mint példul, mire használható, és függyönykarnis ami két részből áll.. rájöttünk:D péládul jól lehet vele karodzni.. be is tettük a az övünkhöz, és futkoráztunk a lakásba, utána leültünk, és megbeszéltük, hogy vasárnap megyünk temlpomba.. (persze nem mentünk, mert aludtunk) Azért tényleg voltak kulturális mozzanataink is, példál elgondolkoztunk azon, hogy a zsidók, vajon hisznek e a mennybe vagy sem.. aztán megtudtunk, hogy ők abban hisznek, hogy majd jön a megváltó, és mind odakerülnek Istenhez.
Az iszlámokat is megkérdeztünk (azaz olvastuk) de nem jutottunk el a végére, csak a szűzekhez, meg az 'aki elismeri hogy van más is mint Allah, vagy csak más isntre gondol mint Allah annak irgumburgom, nuku szűz' mert hogy kezdődött a south park:D
Vidám hétvége, vidám hét, csak a hétfő ne lenne..
Azért ne gondolja senki, hogy csak jó volt egész héten volt fight, meg broke, aztán mégse..(=
De erről majd személyesen:D
Joccaka (nem mintha aludnék még)

A bejegyzés trackback címe:

https://picikuci.blog.hu/api/trackback/id/tr71403828

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: szerelem cooltura
süti beállítások módosítása