kuci volt, van és lesz..

kuci vagyok.. és szeretek kuci lenni, mert kucinak lenni jó(=

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • SLACÓ: Véletlenül találtam ide, legalább 20 éve nem hallottam ezt a számot. Jól esett, ezzel a képsorral ... (2010.02.08. 21:10) Aida Annofield - Csillaghegy
  • Zoli: Megvigasztallak:) Nekem is óriásiak a körmeim, van tapasztalatom a törésben. (2008.06.12. 21:56) Depresszió..
  • Tina: Jujjj Kuci én imádlak tudod, és tudom h te más vagy:) mert mi mind másak vagyunk XD és ezért tren... (2008.05.08. 22:56) I hate cimek..
  • kigyolany: gyógyulok, de tényleg.. van acc-m és teám:D Holnap meek, azaz kedden..(= (2008.04.28. 18:15) Nincs cím..
  • meravigliosa: A LEGJOBBAK;) PUSSY (2008.04.04. 22:39) A Vers!

Címkék

aida annofield (2) angol (1) art (6) balcsi (7) beatles (2) beteg (4) bkv (2) cooltura (3) corner (1) család (4) depresszió (4) érettségi (2) fesztivál (1) finn (2) gergőm (2) haj (2) havimetál (1) hétvége (2) homealone (2) hülye (6) idiot (3) irás (4) kaja (1) kávé (2) kép (3) khkk (9) kuci (9) margit (2) mocsokvonat (2) murder (1) nyár (3) nyüff (2) nyugdíj (2) osztály (4) ringo (1) séta (1) suli (8) szeged (2) szerelem (4) sziget2008 (3) szomorú (2) tea (3) trendy (1) video (1) zene (3) Címkefelhő

Nosztalgia nap

2008.04.09. 20:17 | kigyolany | Szólj hozzá!

Ma voltunk, Dinámmal a Fodrosba(= Tök fura volt, kicsit összement a suli, de hát istenem, nem lehet tenni ellene..(= Mrá olyan rég nem voltam abban az utcába sem, pedig régen, minden nap arra sétáltam haza felé, ma meg, már mesfelé van a haza. Még láttunk is valaki bemenni a régi házunkba, és a hülye kulcsal nyitotta a kaput(= Aki meg volt már nálun k az tudja, hogy én midnig benyultam és elforditottam a kilincset(== Soha nem volt nálam kulcs(= Ettünk olyan jó régi Fodrosos pizzát is. Megnéztük a tablóképeket, de persze csak a mi évfolyamunk nem volt kint(= Jellemző.. apám aztmondta, hogy biztos azért, mert csunyák vagyunk(= mind1, beszélgettünk még edinával, hogy miket csináltunk mi ottan. Vártunk a játszótéren 'ő az? nem nem ő az! neki nem olyan a sála. de az ő, de nem' (== ááá lol(=
Itthon meg semmi izgalmas szokás szerint, voltunk vásárolni, vettem magamnak egy uj párnát, aminek már igencsak ideje volt, a másik, már szétszakadt, és egy másik párna a bélése(= Hétvégén meg megyünk balcsira, csodajólesz -.- Csukolok.. ki a picsa emleget, meg gyilkolom, kiherélem, és széttépem a körmeimmel!!
Szoval balcsin, lesz takairáts, meg etc.. és egyedül leszek, szoval még jobb lesz(== Nem baj egésznap a gép elött ülök majd, és nézek vmi filmet, vagy  rossz pc játékokat(=
De ha valaki esetleg balcsi közelébe lesz, az nyugodtan meglátogathatna(=
Most nem rakok képet, ezt nektek(==

A bejegyzés trackback címe:

https://picikuci.blog.hu/api/trackback/id/tr6418870

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: balcsi
süti beállítások módosítása