kuci volt, van és lesz..

kuci vagyok.. és szeretek kuci lenni, mert kucinak lenni jó(=

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • SLACÓ: Véletlenül találtam ide, legalább 20 éve nem hallottam ezt a számot. Jól esett, ezzel a képsorral ... (2010.02.08. 21:10) Aida Annofield - Csillaghegy
  • Zoli: Megvigasztallak:) Nekem is óriásiak a körmeim, van tapasztalatom a törésben. (2008.06.12. 21:56) Depresszió..
  • Tina: Jujjj Kuci én imádlak tudod, és tudom h te más vagy:) mert mi mind másak vagyunk XD és ezért tren... (2008.05.08. 22:56) I hate cimek..
  • kigyolany: gyógyulok, de tényleg.. van acc-m és teám:D Holnap meek, azaz kedden..(= (2008.04.28. 18:15) Nincs cím..
  • meravigliosa: A LEGJOBBAK;) PUSSY (2008.04.04. 22:39) A Vers!

Címkék

aida annofield (2) angol (1) art (6) balcsi (7) beatles (2) beteg (4) bkv (2) cooltura (3) corner (1) család (4) depresszió (4) érettségi (2) fesztivál (1) finn (2) gergőm (2) haj (2) havimetál (1) hétvége (2) homealone (2) hülye (6) idiot (3) irás (4) kaja (1) kávé (2) kép (3) khkk (9) kuci (9) margit (2) mocsokvonat (2) murder (1) nyár (3) nyüff (2) nyugdíj (2) osztály (4) ringo (1) séta (1) suli (8) szeged (2) szerelem (4) sziget2008 (3) szomorú (2) tea (3) trendy (1) video (1) zene (3) Címkefelhő

Szerelem csütörtök..

2008.04.10. 20:54 | kigyolany | Szólj hozzá!

Nem is van ma szerelem, azaz van, de nem csak az(=
Ez a nap borzalmas volt. Fáradt voltam, meg uncsiztam, és amugyis havimetál (csak mert ne legyünk közhelyjesek a menstruáció szóval) szóval minden a toppon.
Nagy nehez túl éltem az iskolát (ohh én szegény) és haza kecmeregtem, kb a csiga sebességével sétáltam a HÉV-től.. de haza értem. Ettem, ittam, etc.. Indultam, mert tali dinával, és nőgyógyász. Nem, nem nekem.. neki(= Találkoztunk a volt naközicsoportos néninkel. Vicces volt(=
Itthon meg semmi izgi. Ettünk, mint mindig. Közben kiderült, hogy az ÉN nyugdijjam, megint mamaához ment pedig már 1. nagykoru vagyok, vagy vmi olyasmi 2. ezért nekem kell jönnie 3. küldtek papirt nekem is meg mamának is hogy nekem jön 4. nyugdijas vagyok 5. a nyugdijamból élek 6. ezek dikert szopatnak?? 7. Jó nem ebből élek, meg minden, de akkor is pénz, és nekem most az nincs, de mamám átutalja majd nekem, és akkor lesz, és veszek táskát, és boldog leszek, és amugyis süt a nap, és nem tudom, hogy hogyan tudtam ennyi és-t írni egyszerre de sikerült(= és??(==
Amugy nézni kéne valamit. két lehetőségem van. azaz három(== Bekapcsolhatom a tévét, de az uncsi. Nézhetek Blood Ties-t amiben hülye a vámpír, és mki hülye. de leglább a vámpír picit gonosz (haladás). És megnézhetem a Arsene Lupin-t ami egy jó film de, már nagyon nagyon rég nem láttam, sőt végig még nem is néztem, de az hosszú és akkor nem elsz időm semmire.
Néha komolyan úgy érzem, hogy ez már sokk.. Ezek a problémák.. Mit nézzek? Nincs nyugdijjam? Egy főállású depressziós is belepusztulna ennyi szenvedésbe!!
( .. = .. (=
De mert engem mindenki szeret és mert én mindenkit szeretek ezért kaptok egy képet(=


Tina baba és én(=  Ő a negyedik grácia(=

A bejegyzés trackback címe:

https://picikuci.blog.hu/api/trackback/id/tr43420358

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: suli nyugdíj havimetál
süti beállítások módosítása