kuci volt, van és lesz..

kuci vagyok.. és szeretek kuci lenni, mert kucinak lenni jó(=

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • SLACÓ: Véletlenül találtam ide, legalább 20 éve nem hallottam ezt a számot. Jól esett, ezzel a képsorral ... (2010.02.08. 21:10) Aida Annofield - Csillaghegy
  • Zoli: Megvigasztallak:) Nekem is óriásiak a körmeim, van tapasztalatom a törésben. (2008.06.12. 21:56) Depresszió..
  • Tina: Jujjj Kuci én imádlak tudod, és tudom h te más vagy:) mert mi mind másak vagyunk XD és ezért tren... (2008.05.08. 22:56) I hate cimek..
  • kigyolany: gyógyulok, de tényleg.. van acc-m és teám:D Holnap meek, azaz kedden..(= (2008.04.28. 18:15) Nincs cím..
  • meravigliosa: A LEGJOBBAK;) PUSSY (2008.04.04. 22:39) A Vers!

Címkék

aida annofield (2) angol (1) art (6) balcsi (7) beatles (2) beteg (4) bkv (2) cooltura (3) corner (1) család (4) depresszió (4) érettségi (2) fesztivál (1) finn (2) gergőm (2) haj (2) havimetál (1) hétvége (2) homealone (2) hülye (6) idiot (3) irás (4) kaja (1) kávé (2) kép (3) khkk (9) kuci (9) margit (2) mocsokvonat (2) murder (1) nyár (3) nyüff (2) nyugdíj (2) osztály (4) ringo (1) séta (1) suli (8) szeged (2) szerelem (4) sziget2008 (3) szomorú (2) tea (3) trendy (1) video (1) zene (3) Címkefelhő

Alkottam..

2008.03.25. 21:45 | kigyolany | Szólj hozzá!

Majd egy másik életben..

Ez egy kis szerelmi történet. Nem igaz, meg kitaláció, etc, mielött valaki kavarna(=
Aki nem érti, vagy nem tudja felfogni, mert gomba, az kérdezze meg..




















*Gondolhattam volna, hogy Te vagy az..
   
    mosolygott rám az ismeretlenül ismerős férfi

*Messziről, nem ismersz meg? Közelebb kell jönöd,
 hogy felismerd Lelked egy darabját?

    mosolyogtam én is, de a bánat, elsöprő volt.
    Messziről, már nem lát engem..

*Nem sok olyan ember van, aki koszos tornacipőben,
 rózsaszín hátizsákkal az ölében, kócos hajjal ül,
 ezen a téren; s a kezében lévő könyv lapjaiba merűlve,
 nem veszi észre, hogy közeledik a Lelke egy darabja.

   
    már nem mosolygott. Éreztem, hogy megbánottam

*Már vártalak..


    mondtam végül. Így is volt. Az élet, minden
    percében őt vártam.

*Tudtad, hogy kereslek, miért nem segítettél?
   
    vádolt. Tudtam, hogy igaza van. Segítenem
    kellett volna, de nem tettem. Féltem, hogy
    igazából, nem is akar megtalálni.

*A keresés a Te utad volt. Enyém pedig a várakozás.

    Megnyugodott, már nem volt vádló a tekiktete.

*Megtaláltalak..

    Elég sokáig tartott.

*Megtaláltál.. A Kérdés, már csak az, meg is tartasz-e?


    Nem hittem volna, hogy ilyen hamar felteszem,
    ezt a kérdést.
    Láttam rajta hogy őt is meglepte, de szeme
    elárulta, hogy már rég tudja, a választ..

*Nem tehetem, mert..

    Elhalgatott. Szomorúság..

*Tudom, nem ez a sorsunk, nem lehetünk igazán boldogak,
 SOHA..


    Ahogy kimondtam, meghaltam, majd újjászülettem.

*Szeretlek..


    Csak ennyit mondott, majd a kezét felém nyújtotta,
    én belekapaszkodtam, és éreztem; magához húz.

*Én is Szeretlek..


    Suttogtam; csak Ő halhatta.
    Majd átkarolt, s én hozzá simultam; együtt indultunk
    az ismeretlenbe. Tudtuk, hogy Sosem lesz Vége.

*Soha nem teljesedhet be ez a Szerelem, talán egy
 másik életben


    Vetettem oda, míg a parkban sétáltunk.

*T
alán egy másik Életben..

    Ízlete a szavakat, mik kesernyes ízük ellenére
    is édesen ringatóztak a nyelvén.
    Majd megcsókolt, s Soha többé nem eresztett.


Így ragadtunk ott a parkba, mint két gyönyörűen megformált szobor,
s hogy meddig maradunk ott? Tán míg be nem teljesül a Szerelmünk,
egy másik Életben..

2008. Feb. 28.

A bejegyzés trackback címe:

https://picikuci.blog.hu/api/trackback/id/tr87396642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: depresszió art szerelem
süti beállítások módosítása