kuci volt, van és lesz..

kuci vagyok.. és szeretek kuci lenni, mert kucinak lenni jó(=

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

  • SLACÓ: Véletlenül találtam ide, legalább 20 éve nem hallottam ezt a számot. Jól esett, ezzel a képsorral ... (2010.02.08. 21:10) Aida Annofield - Csillaghegy
  • Zoli: Megvigasztallak:) Nekem is óriásiak a körmeim, van tapasztalatom a törésben. (2008.06.12. 21:56) Depresszió..
  • Tina: Jujjj Kuci én imádlak tudod, és tudom h te más vagy:) mert mi mind másak vagyunk XD és ezért tren... (2008.05.08. 22:56) I hate cimek..
  • kigyolany: gyógyulok, de tényleg.. van acc-m és teám:D Holnap meek, azaz kedden..(= (2008.04.28. 18:15) Nincs cím..
  • meravigliosa: A LEGJOBBAK;) PUSSY (2008.04.04. 22:39) A Vers!

Címkék

aida annofield (2) angol (1) art (6) balcsi (7) beatles (2) beteg (4) bkv (2) cooltura (3) corner (1) család (4) depresszió (4) érettségi (2) fesztivál (1) finn (2) gergőm (2) haj (2) havimetál (1) hétvége (2) homealone (2) hülye (6) idiot (3) irás (4) kaja (1) kávé (2) kép (3) khkk (9) kuci (9) margit (2) mocsokvonat (2) murder (1) nyár (3) nyüff (2) nyugdíj (2) osztály (4) ringo (1) séta (1) suli (8) szeged (2) szerelem (4) sziget2008 (3) szomorú (2) tea (3) trendy (1) video (1) zene (3) Címkefelhő

Hammurapi után..

2008.04.14. 21:49 | kigyolany | Szólj hozzá!

Hello hello, ez itt a K.H.K.K rádió! Üdvözlök, minden kedves hallgatót! Ez egy nagyon jeles nap. Teljesen hivatalosan és mindeki egyetértésével, elkezdődött a Klub működése. Elkzedtük, megírni a törvénykönyvünket, ami Hammurapi mellet, fog majd szerepeli a történelem könyvekben. Egyenlőre, még csak a vér és lucsok kiküszöbölésénél tartunk, de meg van igérve, hogy nem csak erről lesz szó(=
Pontosan senki nem tudja, hogy mire jó ez az egész, de az biztos, hogy nagyon jó. Tinával mi ugyis remekül írunk verset. Vikivel meg Anitával még nem probáltam, de biztos velük is szuper(= De ők jol rajzolnak, bár mindekt közösen kell csinálni különben nem jó!

Ennyit a hülyeségről. Megjött a nyugdijjam, végre!!! Van pénzem(== Csodálatos! Holnap elmegyek hajfestéket venni, mert unom a hajamnak szinét (ezt a mondtatot..) Bár azt nem tudom, hogy milyen veszek majd, mmint festéket. Barna vagyok perpill, ilyen sötét(= (jaja pontosan, sötét) Szóval lehetek szőke (amiért kiherélnek, másrészt meg nem fogja meg a hajam) lehetek vörös, ami ugyan már voltam sokat, de ha vörös, akkor milyen árnyalatú(=.. meg lehetek barna(= (ami amugyis vagyok) csak mondjuk valami világosabb szinű(= Nem tudom, de hogy erről mennyit írtam, az azért durva(=

Amúgy nem törént semmi, uncsi van.. (= Mára ennyi, és tessék már kommentelni, mert morc lesz, és fenekelés!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://picikuci.blog.hu/api/trackback/id/tr32425774

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: haj khkk
süti beállítások módosítása