kuci volt, van és lesz..

kuci vagyok.. és szeretek kuci lenni, mert kucinak lenni jó(=

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • SLACÓ: Véletlenül találtam ide, legalább 20 éve nem hallottam ezt a számot. Jól esett, ezzel a képsorral ... (2010.02.08. 21:10) Aida Annofield - Csillaghegy
  • Zoli: Megvigasztallak:) Nekem is óriásiak a körmeim, van tapasztalatom a törésben. (2008.06.12. 21:56) Depresszió..
  • Tina: Jujjj Kuci én imádlak tudod, és tudom h te más vagy:) mert mi mind másak vagyunk XD és ezért tren... (2008.05.08. 22:56) I hate cimek..
  • kigyolany: gyógyulok, de tényleg.. van acc-m és teám:D Holnap meek, azaz kedden..(= (2008.04.28. 18:15) Nincs cím..
  • meravigliosa: A LEGJOBBAK;) PUSSY (2008.04.04. 22:39) A Vers!

Címkék

aida annofield (2) angol (1) art (6) balcsi (7) beatles (2) beteg (4) bkv (2) cooltura (3) corner (1) család (4) depresszió (4) érettségi (2) fesztivál (1) finn (2) gergőm (2) haj (2) havimetál (1) hétvége (2) homealone (2) hülye (6) idiot (3) irás (4) kaja (1) kávé (2) kép (3) khkk (9) kuci (9) margit (2) mocsokvonat (2) murder (1) nyár (3) nyüff (2) nyugdíj (2) osztály (4) ringo (1) séta (1) suli (8) szeged (2) szerelem (4) sziget2008 (3) szomorú (2) tea (3) trendy (1) video (1) zene (3) Címkefelhő

Criminal

2008.09.10. 23:09 | kigyolany | Szólj hozzá!

A mai napra csak annyit, hogy nem voltam Babylonon.. Sőt Katatoniára se megyek, mert kijönne le velem fehérvára? öööö SENKI:D Nem baj elméletileg pénteken megyek zp mert lesz kispál.. (= Aztán a legközelebi koncertem mikor is? Ja igen Áprilisba van -.- Utálom az egészet

Na most meg ilyen hülye kedvem van. Amikor mindenféle világmegváltásról beszélnék. Mondjuk már épp itt az ideje, mivel az elmult napokban már annyi hülyeséget beszéltem és csináltam, hogy kell a komolyság, mert különben ugy maradok és akkor nézhetek majd magamra.

Egyébként fáj a gyomrom. Lehet azért, mert ma kb nem ettem:D De ittam kávét, mert van itthon(=

Amugy nagyon gáz. Itthon mindenki megvan hülyülve. Mamám fáradt, és ugy viselkedik, mintha nem lenne normális. Mármint olyan dolgokat nem ért mert amiket amugy megértene. Én meg nem tudok neki segiteni. Mert oda mennék hozzá beszélgetni, és ő meg valami teljesen más dolgot csinálna. Mondjuk van neki, most elég baja. Ott a Levente, akivel nem tudni, hogy most mi lesz. Mert a korházból már elekarják küldeni, de még mindig bent van neki a katéter. Elgyengültek az izmai vagy mi. Nem tudom ez pontosan mit jelnet, mármint, hogy akkor most nem tud pisilni vagy nagyon is tud?..  Tehát ez is probléma. Ráadásul holnap lesz 85 (!!!!) éves. És nemsokára megszületik az első unukája. Hehe Zsolti mint apa:D

Tehát sok itt a nyavajlya.. de lesz ez még igy se..

A bejegyzés trackback címe:

https://picikuci.blog.hu/api/trackback/id/tr74657970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: beteg család kávé
süti beállítások módosítása