kuci volt, van és lesz..

kuci vagyok.. és szeretek kuci lenni, mert kucinak lenni jó(=

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

  • SLACÓ: Véletlenül találtam ide, legalább 20 éve nem hallottam ezt a számot. Jól esett, ezzel a képsorral ... (2010.02.08. 21:10) Aida Annofield - Csillaghegy
  • Zoli: Megvigasztallak:) Nekem is óriásiak a körmeim, van tapasztalatom a törésben. (2008.06.12. 21:56) Depresszió..
  • Tina: Jujjj Kuci én imádlak tudod, és tudom h te más vagy:) mert mi mind másak vagyunk XD és ezért tren... (2008.05.08. 22:56) I hate cimek..
  • kigyolany: gyógyulok, de tényleg.. van acc-m és teám:D Holnap meek, azaz kedden..(= (2008.04.28. 18:15) Nincs cím..
  • meravigliosa: A LEGJOBBAK;) PUSSY (2008.04.04. 22:39) A Vers!

Címkék

aida annofield (2) angol (1) art (6) balcsi (7) beatles (2) beteg (4) bkv (2) cooltura (3) corner (1) család (4) depresszió (4) érettségi (2) fesztivál (1) finn (2) gergőm (2) haj (2) havimetál (1) hétvége (2) homealone (2) hülye (6) idiot (3) irás (4) kaja (1) kávé (2) kép (3) khkk (9) kuci (9) margit (2) mocsokvonat (2) murder (1) nyár (3) nyüff (2) nyugdíj (2) osztály (4) ringo (1) séta (1) suli (8) szeged (2) szerelem (4) sziget2008 (3) szomorú (2) tea (3) trendy (1) video (1) zene (3) Címkefelhő

Kezelési pasztella

2008.08.11. 00:19 | kigyolany | Szólj hozzá!

Jelentem, ismét Balatonon vagyok. De amig leértem az nem volt semmi. Persze egy egész tábor jött azzal a vonattal amivel én.. Jellemző.. Aztán elmentünk kajáldába, mert üdülésicsekk(= Amikor haza értünk úgy döltem el aludni ahogy kell. Aludtam is 5 orát, kb. De jól esett, csak ez azt jelenti, hogy egész este, nem fogok aludni.

Amúgy itt Almádiba, elég nagy pangás van. Bár a brofesztiválon sokan vannak, de ilyenkor sokkal többen szoktak lennik. úgy látszik a sziget viszi a pálmát. Bár Budapest tele van turistákkal, és kétlem, hogy mind a szigetre menne.

Nagyon izé ez az egész, tudja a halál, hogy mit kéne csinálni. Írni azt kéne..(= De én írok, csak még nem mutattam meg senkinek de majd megtalálom a megfelelő személyt, azaz már megtaláltam. De erről is majd késöbb. Mert hogy addig nem mondom ki hogy jó amig nem vagyok benne biztos. Na ebből most mindenki nagyon sokat értett. Szóval a perpill készülő piciregény vagy mi kicsit fura. Nem vagyok biztos benne hogy jól épitem föl, csak remélem hogy átmegy minden világmegváltó gondolatom(= De még nagyon az elején járok, tehát még bármi lehetséges.. Az a fránya politka.. már én is:D De én jól csinálom, mert nem vagyok szűklátókörü.. csak néhány témában, de annak semmi köze a polizikához(= Legalábbis tudtommal, a magánéletemnek nincsen..:D (szűk látó körü vagyok, mert csak egy embert látok a jövőmben)

Holnap jön a nyugdíjjam:D:D (tapsvihar)

A bejegyzés trackback címe:

https://picikuci.blog.hu/api/trackback/id/tr55610008

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: kép család szerelem nyugdíj balcsi mocsokvonat
süti beállítások módosítása