kuci volt, van és lesz..

kuci vagyok.. és szeretek kuci lenni, mert kucinak lenni jó(=

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

  • SLACÓ: Véletlenül találtam ide, legalább 20 éve nem hallottam ezt a számot. Jól esett, ezzel a képsorral ... (2010.02.08. 21:10) Aida Annofield - Csillaghegy
  • Zoli: Megvigasztallak:) Nekem is óriásiak a körmeim, van tapasztalatom a törésben. (2008.06.12. 21:56) Depresszió..
  • Tina: Jujjj Kuci én imádlak tudod, és tudom h te más vagy:) mert mi mind másak vagyunk XD és ezért tren... (2008.05.08. 22:56) I hate cimek..
  • kigyolany: gyógyulok, de tényleg.. van acc-m és teám:D Holnap meek, azaz kedden..(= (2008.04.28. 18:15) Nincs cím..
  • meravigliosa: A LEGJOBBAK;) PUSSY (2008.04.04. 22:39) A Vers!

Címkék

aida annofield (2) angol (1) art (6) balcsi (7) beatles (2) beteg (4) bkv (2) cooltura (3) corner (1) család (4) depresszió (4) érettségi (2) fesztivál (1) finn (2) gergőm (2) haj (2) havimetál (1) hétvége (2) homealone (2) hülye (6) idiot (3) irás (4) kaja (1) kávé (2) kép (3) khkk (9) kuci (9) margit (2) mocsokvonat (2) murder (1) nyár (3) nyüff (2) nyugdíj (2) osztály (4) ringo (1) séta (1) suli (8) szeged (2) szerelem (4) sziget2008 (3) szomorú (2) tea (3) trendy (1) video (1) zene (3) Címkefelhő

Kertes házak ecsetvonással születnek

2008.09.01. 23:07 | kigyolany | Szólj hozzá!

 

Ezt most a bejegyzés elé rakom, mert úgy gondolom, hogy fontos.

http://www.petitionspot.com/petitions/obudapeticio Olvasd el, hogy mivan meg miért, de én, most hagyne írjam le(=

 

 

Ismét elkezdődött, az iskola. Nem tudom, még pontosan, hogy örüljek e neki, vagy sem. De az biztos, hogy nem lesz egy egyszerű évem. Biztos, hogy lesz, sok vita, de azt hiszem, túl fogom élni, nem lesz halálos.

Most persze az a kérdés izgat a legjobban, hogy hova jelentkezzek. Mert annyi minden érdekel, de semmiben se vagyok teljesen biztos. Ha tehetném, összeraknék, egy külön egyetemet magamnak vagy legalábbis egy szakot. De tudtommal ilyenre, nincsen lehetőség, egyszerre, meg több egyetemre járni elég őrültség, főleg, legalább három vagy négy egyetemen vannak olyan szakok, amikre szívesen bejárnék. Természetesen, a bölcsész, az, ami a leginkább érdekel. Az olyan nekem való, tele érdekes, izgalmas dolgokkal, amikre amúgy is kíváncsi vagyok, csak hát mint az köztudott, kitörölhetem, vele a seggemet. A másik, ami annyira érdekelne, hogy jelentkezzek rá, az a Film művészeti, de oda meg kell már egy diploma, ami nekem ugye nincs. Ahogyan még érettségim sincs. Lehet, hogy nem kéne ezen ennyit nyomorognom, de ez életem egyik nagy döntése, ezen múlik, hogy mi leszek, ha nagy leszek. Mert az oké, hogy felnőtt, meg remélem feleség, és anya. De ezen túl én még szeretnék valaki vagy valami lenni. Olyat szeretnék csinálni, amivel segítek az embereknek. Ez nem azt jelenti, hogy beteggondozó szeretnék lenni, vagy nagykövet, vagy önkéntes. Ez inkább arra akar utalni, hogy jobbá teszem valakinek akár csak egy percre az életét. Mosolyog valamin, amit mondtam, rajzoltam, írtam, tettem. Vagy elgondolkozik a gondolatmentemen, amit egy elbeszélésemben vagy egy kisfilmemben fejtek ki. Mindenképp valami művészettel kapcsolatos dolog iránt szeretném magam elkötelezni. De nem tudom pontosan, hogy mihez lenne nekem akkora tehetsége, amit úgy tudnék kamatoztatni, hogy azzal én is jól járjak, és ne indítsanak ellenem háborút az emberek. Néha elgondolkozom azon, hogy mennyivel jobban jártam volna, ha mondjuk, nem az írás lenne az egyik legfőbb hobbim, hanem valami olyan dolog, amiből meg is lehetne élni. Eh, igen tudom, lehet újságot írni, de én attól olyan távol vagyok, mint Vatikán a túlnépesedéstől. Egyszerűen, nem tudom magam elképzelni, hogy kirohanok a helyszínre, kiabálok a fotóssal, hogy jó képet csináljon, miközben én valaki olyat keresek, aki nyilatkozik nekem. Az újságírás csak azon részét tudnám magamba befogadni, amikor értekezéseket, vagy véleményeket kéne írnom. Amikor nem csupán a száraz tényt kéne közölnöm, és nem kéne Mari nénit, megkérdezni a szomszédban viháncoló celebről, mert ilyenekkel nem kéne foglalkoznom. Nagyon érzelmes ember vagyok, és valószínűleg épp ez a problémám, amikor nyers, száraz és szakmai dolgokat kéne írnom. De az is lehet, hogy csak elvből nem teszem meg, bár ez inkább úgy hangzott, mintha hárítanék. Mert ugye nem tudok írni szakmai dolgokat, vagy legalábbis eddig nem jött előlem ilyen fajta tehetség, és mennyivel jobb azt mondani ilyenkor, hogy elvből nem tudok ilyet írni. Sokkal különlegesebbnek hangzik tőle, olyan mintha megváltanám a világot, vagy legalábbis, saját magamat..

Ennyit beszélek magamról.. Te jó isten..

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://picikuci.blog.hu/api/trackback/id/tr14644100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: suli nyár érettségi irás osztály
süti beállítások módosítása