kuci volt, van és lesz..

kuci vagyok.. és szeretek kuci lenni, mert kucinak lenni jó(=

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • SLACÓ: Véletlenül találtam ide, legalább 20 éve nem hallottam ezt a számot. Jól esett, ezzel a képsorral ... (2010.02.08. 21:10) Aida Annofield - Csillaghegy
  • Zoli: Megvigasztallak:) Nekem is óriásiak a körmeim, van tapasztalatom a törésben. (2008.06.12. 21:56) Depresszió..
  • Tina: Jujjj Kuci én imádlak tudod, és tudom h te más vagy:) mert mi mind másak vagyunk XD és ezért tren... (2008.05.08. 22:56) I hate cimek..
  • kigyolany: gyógyulok, de tényleg.. van acc-m és teám:D Holnap meek, azaz kedden..(= (2008.04.28. 18:15) Nincs cím..
  • meravigliosa: A LEGJOBBAK;) PUSSY (2008.04.04. 22:39) A Vers!

Címkék

aida annofield (2) angol (1) art (6) balcsi (7) beatles (2) beteg (4) bkv (2) cooltura (3) corner (1) család (4) depresszió (4) érettségi (2) fesztivál (1) finn (2) gergőm (2) haj (2) havimetál (1) hétvége (2) homealone (2) hülye (6) idiot (3) irás (4) kaja (1) kávé (2) kép (3) khkk (9) kuci (9) margit (2) mocsokvonat (2) murder (1) nyár (3) nyüff (2) nyugdíj (2) osztály (4) ringo (1) séta (1) suli (8) szeged (2) szerelem (4) sziget2008 (3) szomorú (2) tea (3) trendy (1) video (1) zene (3) Címkefelhő

I hate cimek..

2008.05.05. 00:12 | kigyolany | 1 komment

Tehát, igaz már elmúlt az éjnek a fele, de azért Boldog Anyáknak napját így utolóag is.. Meg Bolsog Születésnapot a Mamámnak, mert hogy ő már ingyén utazhat a BKV-n.. Jó neki, nekem meg nincs bérletem, mert még nem vettem, de igérem hogy venni fogok, mert jókislány vagyok és okos ügyes. Apám meg egy fasz. De ez nem olyan mintha feltaláltam volna a spanyol viaszt, de azért jó kijelenteni.
Kupi van a szobámba, mindnehol poharak, meg használt zsebkendők, mert még mindig beteg vagy.. -.- jellemző..
De Fontos szakaszához érkeztem az életemnek, még pedig, meg csináltam a TV-m. Ez abból állt, hogy szépen sorba raktam a csatornákat és ha most ide jön egy idegen és ő épp nálam akart TV-t nézni a takony közepén tudja, hogy mi merre hogy hányszor miért. Csodálatos.
Lehet hogy most elmegyek játszani, mert halálra unom a fejem. És mindenkinek bocs akit leszartam az elmúlt pár napban, azért szeretek mindenkit aki szeret engem, és néha olyat is szeretek aki engem nem szeret, de ez az élet rendje.
Merthogy én okos vagyok és gondolkodtam, hogy mitet csinálatm 14-15 éves fejjel. Ki akartam tünni a sorból, és ezért mindent megtettem, nem akarom felsorolni. És most hogy öreg (haha jó vicc az a Zsolti) lettem, már nem azon fáradozom, hogy különleges legyek, és mindenki különcnek tartson, hanem beszeretnék olvadni. Olyan akarok lenni, mint bárkimás, egy apró különbséggel. Nem úgy mutatom ki hogy ÉN MÁS VAGYOK, hogy úgy nézek ki mint festék bolt, vagy hogy lila csucsos sapiba mászkálok, hanem apró jeleket hagyok magamon amiket ha valaki észrevesz akkor az megérdemli hogy tujda, hogy én más vagyok. Mert K.H.K.K.-s vagyok. és nem mellesleg kuci..(=

A bejegyzés trackback címe:

https://picikuci.blog.hu/api/trackback/id/tr4454141

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tina 2008.05.08. 22:56:14

Jujjj Kuci én imádlak tudod, és tudom h te más vagy:) mert mi mind másak vagyunk XD és ezért trendyk vagyunk^^
Címkék: család bkv tea khkk kuci
süti beállítások módosítása